Povežite se s nama

Vijesti

Dujmić okupio opatijske hotelijere, cilj je stvoriti elitnu destinaciju od 5 zvjezdica

Objavljeno

na




Na inicijativu gradonačelnika Ive Dujmića u Hotelu Milenij danas je održan prvi sastanak predstavnika hotelske privrede Opatijske rivijere, s kojeg je poslana poruka o želji i potrebi za suradnjom u cilju jačanja vidljivosti i promocije destinacije.

Vodeći ljudi opatijskog turizma i hotelske privrede sjeli su zajedno i konstruktivno razgovarali na temu unapređenja destinacije. U procesu razvoja destinacije sudjelovat će i stručnjaci Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu.

Opatija mora biti elitna destinacija s 5 zvjezdica te i dalje jačati kao destinacija zdravstvenog turizma, eno i gastro, outdoor destinacija, kulturno središte. Opatijska rivijera jedinstvena je na Jadranu svojom poviješću, arhitekturom i baštinom gradskih parkova. Iznimno je važno imati na umu i to da sezona na Opatijskoj rivijeri traje 12 mjeseci, čulo se na sastanku.

Svi prisutni složili su se s potrebom formiranja radne grupe kroz koju će se osmisliti storytellingdestinacije, ono što će biti motiv dolaska u destinaciju, dodatno obogatiti postojeće i stvoriti neke nove manifestacije, a zatim će se marketinški promovirati na europskom i svjetskom tržištu.

– Raduje me čuti da se destinacija stavlja na prvo mjesto, imamo divnu ostavštinu i zemljopisnu poziciju, ali trebamo i dalje kontinuirano raditi na prepoznatljivosti našeg grada i cijele Opatijske rivijere, kazao je gradonačelnik Ivo Dujmić

– Prošlu smo godinu ostvarili s nešto više od 40 % posto prometa u odnosu na 2019. godinu, a  prva dva mjeseca ove godine četvrta smo destinacija u Hrvatskoj, nakon Zagreba, Rovinja i Splita, dok na Kvarneru činimo ¼ ukupnog prometa, što dobrim dijelom dugujemo upravo manifestacijama koje smo ponudili, poput Adventa i Valentinova u Opatiji, kazala je direktorica Turističke zajednice grada Opatija Suzi Petričić.

– Naš je stručni tim fokusiran na razvoj i promociju destinacije te na unapređenje kroz raspoloživa sredstva europskih fondova, mi nismo konkurencija jedni drugima, već partneri i sa zajedničkim ciljem ćemo svi doći do rezultata kojima ćemo biti vrlo zadovoljni, poručio je član uprave LRH d. d. Johannes Böck.

Zaključeno je da će nakon formiranja stručne radne grupe radni sastanci održavati redovito, na mjesečnoj razini.

Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

Medvjedići u Rijeci

Fiuman Plus

Facebook

Instagram