Mjuzikl „Mama mia!“ jedan je od amblema, suvremene, nešto lakše intonirane izvedbene umjetnosti. Predstava je to koja nam kroz jednostavnu i bajkovitu priču donosi presjek hitova planetarno popularne ABBE. Nordijskog benda čije uvijek zelene hitove s jednakom radošću slušaju i stari i mladi. Prošlo je gotovo trideset godina otkako se slavna četvorka razišla, ali u posljednje vrijeme najavljuju povratak, producirali su i novu pjesmu. Najavljena, povratnička turneja trebala bi biti u formi holograma. Među publikom omiljen mjuzikl „Mama mia!“ imali smo prilike gledati na Ljetnoj pozornici u Opatiji, zahvaljujući redovitoj produkciji GK Komedija iz Zagreba.
Još od filma iz 2008. koji je ostvario globalni uspjeh neprestano buja interes kazališnih kuća za produciranjem istoimenog mjuzikla. Čija ekskluzivna prava ima diskografska kuća Universal. Komedijina predstava donosi pravu atmosferu Grčkog otoka i svih peripetija oko vjenčanja Sophie Sheridan. Njena mladenačka zanesenost je spiritus mouvens radnje tako što pozove svoja tri (potencijalna) oca na vjenčanje. Ipak fokus je stavljen na Donnu Sheridan, Shopinu majku, točnije na njezinu samosvjesnost i neovisnost koju više potencira nego što joj takav način života zaista i odgovara. Renata Sabljak kao Donna dinamično se kretala scenom te dominirala nad ostatkom likova. Iako je uloga segmentarno previše živčana i preglasna, kontekst je iznesen No, možda je takvo ponašanje na sceni bilo u dogovoru s redateljem Igorom Barberićem kako bi se iskarikirao Donnin klimakterij.
Pjevani dio, Renate Sabljak bio je na razini njene reputacije iako joj nisu svi brojevi legli. A bilo je i mjestimično problema s back – vokalima koji su svirali s matrice. Najljepši dio večeri bila je interpretacija pjesme „Winners take it all“ u vrhunskoj interpretaciji Komedijine primadone. Sophie koju je utjelovila mlada glumica Ana Magud lijepo se kretala scenom. vješto nivelirajući mladenačku plošnost i želju za upoznavanjem same sebe, gdje smatra da je najvažnije saznati tko joj je otac. Pjesme koje je otpjevala Ana Magud dobro su upotpunile cjelinu. Interakcija s mamom Donnom realno je ocrtala, specifične obiteljske odnose, izuzetne povezanosti. Mila Elegović kao Tania, najkarikaturalnija je uzdanica podjele, stara sponzoruša koja niti sama ne zna koliko je muževa pokopala. Vješto poigravanje gestom i tjelesnošću svih su dobro zabavili i nasmijali. Također Mila Elegović izgovorila je neke od najduhovitijih dosjetki nadodanih librettu. Dinamična Rosie u perpetualnoj kretnji pozornicom bila je Elena Brumini, u songu Ciquitita odlično je interpretirala živahnu scenu i opće ženski, duhoviti, cirkus u sobi.
Billa je pjevao Adalbert Turner, starog i ciničnog avanturista koji još nije izgubio vjeru u život i dobre ljude a interakcija Billa i Rosie komičnost je podigla na sjajnu razinu koju može ostvariti samo živi teatar. Sam u doživljaju Dražena Bratulića bio je korektan iako s malo previše mahanja rukama kao u teen populaciji, izuzetno popularnoj seriji „Violetta“. Ronald Žabur kao Harry, vješto je potencirao njegovu gay stranu, kroz banalne radnje mazanja kremom i tome slično. Dirigent Dinko Appelt kvalitetno je s raznolikim orkestrom interpretirao glazbeni dio. Glazba i stihovi koje su sastavili Benny Andersson i Bjorn Ulvaeus prošetala nas je opusom ABBE, a prepjevi Dražena Bratulića sačuvali su i smisao i melodiju songova, konkretno ih uklopivši u adaptaciju. U glazbenom smislu problematične su bile jedino povremene matrice, potpuno neujednačene. Režija i koreografija Igora Barberića, dobro je ocrtala odnose među likovima. Povlačeći paralele prošlosti i sadašnjosti s obrisima budućnosti. Furiozna koreografija kvalitetno je oplemenila predstavu. Posebno su efektni bili plesovi u perajama, ronilačkim odjelima naglašavajući tako mediteranski štih, inzularnog mjuzikla.
Scenografija Dinke Jeričević je također dobra, ali prostor Ljetne pozornice je znatno veći od kazališta Komedija stoga su kulise bile previše male na predimenzioniranom podiju. Korektna je i kostimografija Mirjane Zagorec. Iako je gledanje mjuzikla neodvojivo od filma „Mama mia!“ sa sjajnom glumačkom postavom predvođenom Meryl Streep, mjuzikl je opisao sve uporišne točke priče o obitelji i ljubavi. Vratimo se još malo filmu, krajem srpnja u kina stiže drugi dio sniman na Visu pa ne sumnjamo da će postići dobre rezultate na kino blagajnama u Hrvatskoj. Na kraju valja spomenuti da je Ljetna pozornica bila ispunjena do posljednjeg mjesta i da ne bi bilo van pameti kada bi Komedija i Festival kao dvije ustanove u kulturi razmislile o koprodukciji. Nedvojbeno je, publike ima a ista sjajno reagira na ovaj tip izvedbenog teatra.