Povežite se s nama

Vijesti

Kameno doba na Škurinjama: Tehnički pregled samo uz plaćanje gotovinom, korisnici iznimno nezadovoljni

Objavljeno

na



U vremenu kada su kartično i mobilno plaćanje standard, a gotovo svaki kiosk ili pekarnica nudi mogućnost bezgotovinskog plaćanja, iznenađuje da jedna od najprometnijih stanica za tehnički pregled vozila u Hrvatskoj – Auto Hrvatska – Stanica za tehnički pregled u Osječkoj ulici u Rijeci – i dalje odbija prihvatiti kartice.

Iako kroz njihovu stanicu godišnje prođe oko 48.000 vozila, što je brojka kojom se sami ponosno hvale pa je pitanje koliko je točna i aktualna, korisnicima je i dalje dostupna isključivo opcija plaćanja gotovinom na licu mjesta ili uplatom unaprijed na njihov bankovni račun na temelju ispostavljene ponude. Takav zastarjeli model poslovanja, primjereniji je nekim prošlim desetljećima, a ne 2025. godini, te izaziva sve više frustracija među građanima.

Portal Fiuman pokušao je tijekom posljednja dva tjedna u dva navrata stupiti u kontakt s upravom tvrtke kako bi dobili pojašnjenje – zašto još uvijek nema POS uređaja, odnosno kad planiraju omogućiti bezgotovinsko plaćanje. Upiti su poslani na nekoliko njihovih službenih e-mail adresa, no iz Auto Hrvatske – Stanice za tehnički pregled do zaključenja ovog teksta nije stigao niti jedan odgovor.

Situacija očito izaziva i sve veće nezadovoljstvo među korisnicima koje je vidljivo u recenzijama na Googleu. Mnogi od njih ne kritiziraju tehnički dio pregleda, već upravo poslovni model koji ih prisiljava da nose gotovinu, što već dugu niz godina nije praksa ni u drugim riječkim stanicama, a kamoli drugdje u Europi s obzirom na to da se radi o trošku koji često iznosi više stotina eura.

Korisnici ogorčeni zbog nemogućnosti kartičnog plaćanja

„Najbrži tehnički pregled u Hrvatskoj, jedino mi nije jasno kako nemaju POS uređaj“, napisao je korisnik Žarko Bukal. Giorgio Grlj zaključuje da su „s tehničke strane OK, ali financijske – 18. stoljeće“, dok Jasminko Capan apelira: „Ljudi, 21. stoljeće je – molim uvedite kartično poslovanje.“

Neki idu i korak dalje u kritikama. Alfonso Kolanović navodi kako su „neljubazne djelatnice, usluga skupa, a ne primaju kartice – kao da smo u kamenom dobu“. Slično mišljenje dijeli i korisnik Denis Rilov: „U današnje vrijeme jedino mjesto gdje ne možeš platiti registraciju auta karticom.“ Jedan od korisnika pod nadimkom Armada Kiki dodaje: „Djelatnici sve pet, ali upravi ne jednu zvjezdicu nego minus 10 zvjezdica.“

Bez odgovora uprave, teško je reći radi li se o svjesnoj poslovnoj odluci, zanemarivanju korisničkog iskustva ili nečemu trećem, no jasno je da ovakva praksa nije održiva u duljem roku. U svijetu gdje sve ide u smjeru digitalizacije, izostanak osnovne usluge poput kartičnog plaćanja sve se više doživljava kao ozbiljan nedostatak, a ne tehnička pojedinost.

Ako Auto Hrvatska – Stanica za tehnički pregled Škurinje ne reagira na signale tržišta i potreba korisnika, navodni broj onih 48.000 korisnika godišnje mogao bi uskoro postati stvar prošlosti, odnosno nedvojbeno je kako će im broj korisnika padati.

Marketing
Marketing
Marketing tower-centar
Marketing tower-centar
Marketing
Marketing
Marketing

Fiuman Plus

Društvene mreže