Turistička ponuda grada Rijeke bogatija je za još jedan izvorni riječki suvenir – Riječku čašu koju je od danas moguće kupiti u Turističkom informativnom centru (TIC) na Korzu. Čaše se prodaju u prigodnom pakiranju s podmetačima po cijeni od 40 kuna za četiri komada, a podmetači nose zanimljive poruke om riječkoj vodi.
U povodu početka prodaje novog suvenira – Riječke čaše održano je kraće predstavljanje ovog novog izvornog riječkog suvenira kojem su nazočili gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel, direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa, direktor Komunalnog društva Vodovod i kanalizacija Andrej Marochini i direktor Regionalne razvojne agencije Porin Ernest Cukrov.
Podsjećamo, Riječka čaša predstavljena je na Svjetski dan voda, 22. ožujka, kada je pokrenut projekt promocije i brendiranja riječke vode iz špine. U okviru projekta izrađena je čaša za vodu čije vizualno rješenje potpisuje Vesna Rožman, a čaša je ujedno i uporabni predmet i suvenir Rijeke u prigodnom pakiranju s podmetačima, od kojih svaki nosi zanimljivu poruku vezanu uz riječku vodu.
Gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel je govoreći o novom suveniru naglasio kako je idejni koncept dizajna riječke čaše podrazumijevao i tipičnu riječku bocu, za čiji je dizajn poslužila plava boca za gaziranu vodu proizvedena 1931. godine koja se punila u Rijeci i bila u uporabi u restoranima na riječkom području, a koja se čuva u Muzeju grada Rijeke.
– „Usprkos svim naporima promocija suvenira – boce kasni jer je u našoj zemlji bilo izuzetno teško naći poduzetnika koji je bio spreman prihvatiti se proizvodnje tih boca po razumnoj cijeni, jer je naša želja bila da taj suvenir cijenom bude prihvatljiv građanima Rijeke i turistima“, kazao je gradonačelnik te dodao da smo ipak na dobrom putu da se i taj suvenir realizira.
Riječka čaša koja se po cijeni od 40 kuna za četiri komada prodaje u prigodnom pakiranju s podmetačima jedan je od 90-tak suvenira koji nosi naziv „Izvorno riječko“, naglasio je direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa.
Direktor Regionalne razvojne agencije Porin Ernest Cukrov je dodao kako je dizajn, promocija i proizvodnja proizvoda za turističko tržište veliki potencijal za angažman poduzetnika.
Grad Rijeka


