Povežite se s nama

Vijesti

Paketići “Okusi Kvarnera” posluživat će se na letovima Croatia Airlinesa

Objavljeno

na





Turistička zajednica Kvarnera, Hrvatska turistička zajednica i Croatia Airlines i ove godine provode zajednički promotivni projekt Okusi Kvarnera. U razdoblju od 1. kolovoza do 30. studenoga 2024. godine u zrakoplovima Croatia Airlinesa posluživat će se posebno osmišljeni obroci, koji se temelje na kulinarskoj raznolikosti kvarnerskog područja u kojoj se isprepliću primorska, goranska i otočna kuhinja.

Croatia Airlines svojim će putnicima u domaćem i međunarodnom prometu, u poslovnom razredu, ponuditi veliki snack box u kojem su kobasica s ružmarinom, zelena pasta od maslina, krekeri sa žlahtinom i kaduljom, keksi sa suhim smokvama i keksi s kestenom. Na letovima kraćim od jedan sat nudit će se mali snack box u čijem su sadržaju kobasica s ružmarinom, krekeri sa žlahtinom i kaduljom te keks s kestenom, dok će se putnicima u ekonomskom razredu nuditi krekeri sa žlahtinom i kaduljom.

Tim povodom u Opatiji je u hotelu Keight Curio Collection by Hilton, održana konferencija za medije i predstavljanje na kojem su o zajedničkom projektu Okusi Kvarnera govorili župan PGŽ Zlatko Komadina i direktorica Turističke zajednice Kvarnera dr.sc. Irena Peršić Živadinov, te direktor komercijalnih poslova Croatia Airlines-a Slaven Žabo i Dubravka Auferber u ime Hrvatske turističke zajednice.

„Drugu godinu za redom ovaj vrlo zanimljiv i uspješan projekt gastro promocije naše županije na aviolinijama Croatia Airlines-a sastavni je dio ne samo naše dugogodišnje suradnje s hrvatskim nacionalnim prijevoznikom, već i promocija Kvarnera kao Europske regije gastronomije 2026. godine. Vjerujem da će putnici na svom putovanju uživati u specifičnim namirnicama Kvarnera, ali i da će im taj mali „gastro izlet“ biti poticaj da nas posjete i istraže. I ovakvi projekti i načini isticanja gastronomije predstavljaju iskorak i daljnji rad na razvoju gastronomije, posebice sada kad je Kvarner proglašen Europskom regijom gastronomije koja ne podrazumijeva samo promociju nego i zaštitu i promociju lokalne hrane i kulture, održivi razvoj, povećanje kvalitete, povećanje vidljivosti, zatim poticanje međusektorskog povezivanja turizma, poljoprivrede, gastronomije, kulture, obrazovanja, zdravstva i drugih sektora“, izjavila je direktorica Peršić Živadinov.

„Drago nam je što će putnici na svim našim letovima u sljedeća četiri mjeseca ponovno imati prigodu uživati u posebno osmišljenim obrocima, koji su inspirirani gastronomijom Kvarnera. Kulinarsko bogatstvo i raznolikost kvarnerskog područja pružili su nam mogućnost za nastavak prošlogodišnje suradnje na gastronomskom predstavljaju ovog dijela Hrvatske, odnosnu pripremu novih obroka u kojima se isprepliću okusi primorske, goranske i otočne kuhinje. Svim partnerima u ovom projektu još jednom zahvaljujem na uspješnoj suradnji i vjerujem da dijelimo zajedničko zadovoljstvo što nastavljamo pridonositi razvoju hrvatskog turističkog proizvoda. Vjerujem da će putnici, pa tako i oni na našoj cjelogodišnjoj liniji Rijeka – Munchen, prepoznati dodatnu vrijednost ovog zajedničkog projekta te da će gastronomsko putovanje Kvarnerom upotpuniti novi doživljaj letenja u našem prvom novom zrakoplovu Airbus 220“, rekao je Slaven Žabo, direktor komercijalnih poslova Croatia Airlinesa.

Župan PGŽ Zlatko Komadina je, pohvalivši projekt, rekao da se bogatstvo i raznolikost zeleno-plave županije prepoznaje u njenoj materijalnoj i nematerijalnoj kulturnoj baštini, kao i bogatoj gastro i enološkoj ponudi: „Primorsko-goranska županija putem Turističke zajednice Kvarnera kontinuirano promovira posebnosti naše regije, kako samih destinacija, tako i doživljaja u njima. Vrhunska eno-gastronomska ponuda oplemenjena okusima autohtonih proizvoda našega primorskog i goranskog kraja posebnost je na koju smo posebno ponosni i po kojoj smo nadaleko poznati i prepoznati. O tome svjedoči i titula Europske regije gastronomije koju će Kvarner ponijeti 2026. godine.
Do srca naših dragih gostiju svih generacija doći će i ova naša priča okusa i mirisa, kroz koju će moći doživjeti eno-gastronomsko bogatstvo različitosti primorsko-goranskog zavičaja.“

„Riječ je o vrlo uspješnom projektu koji je odlično prihvaćen od strane brojnih gostiju i koji u prvi plan stavlja promociju hrvatskog turizma kroz isticanje bogate i raznolike gastronomije naših odabranih regija. Do sada su na ovaj način predstavljeni okusi slavonskih delicija i dalmatinske marende, a kada je u pitanju Kvarner ovo je nastavak lanjskih aktivnosti kada su brojni inozemni, ali i domaći putnici imali priliku uživati u letu uz specifične mirise i okuse ovog kraja. Zahvaljujem se svim uključenim partnerima na odličnoj suradnji i doprinosu u još snažnijem pozicioniranju naše zemlje kao kvalitetne i atraktivne turističke destinacije“, izjavila je Dubravka Auferber, voditeljica Odjela za udružene i strateške projekte Hrvatske turističke zajednice, nadodavši kako je cilj ovog projekta promocija gastronomske ponude svih hrvatskih regija.

Osim posebnog gastronomskog doživljaja za putnike na letovima u 28 međunarodnih i 8 domaćih odredišta Croatia Airlinesa, ovaj projekt istodobno predstavlja jedinstvenu priliku za promociju Kvarnera kao destinacije gastronomije i pune raznolikosti doživljaja. Projekt Okusi Kvarnera u zrakoplovima Croatia Airlinesa uključuje i širu marketinšku suradnju 3 nositelja projekta – Turistička zajednice Kvarnera, Hrvatska turistička zajednica i Croatia Airlinesa, koji će svojim marketinškim kanalima promicati Okuse Kvarnera. Tako će vidljivost Kvarnera biti istaknuta kroz interne kanale Croatia Airlinesa kao što su putni časopis, video ekrani u zrakoplovima, newsletter Croatia Airlinesa, oglašavanje na društvenim mrežama i internim medijima, plakatima u poslovnicama tvrtke, kao i na posebnoj web podstranici gastro ponude Croatia Airlinesa. Kako je Kvarner proglašen Europskom regijom gastronomije 2026, suradnja s Croatia Airlinesom iznimna je prilika za predstavljanje putnicima i široj javnosti.

Marketing
Marketing
Marketing tower-centar
Marketing
Marketing

Rijeka Plus obavijesti

07.02.2025.

Rijeka plus d.o.o. objavljuje natječaj za davanje u zakup poslovnih prostora u Rijeci, na adresi Miroslava Krleže 4, Srdoči bb i zemljišta na Srdočima te poslovnog prostora u javnoj garaži Kantrida, na adresi Istarska 33.

Natječaj će se provesti provođenjem usmenog nadmetanja (licitacije) dana 21.02.2025. godine (petak) na adresi Rijeka, Titov trg 3, prizemlje desno (sala za licitacije), prema rasporedu iz natječaja.

Prijave moraju biti primljene zaključno s 17.02.2025. godine do 15:00 sati u sjedištu Rijeka plus d.o.o. Blaža Polića 2.

Fiuman Plus

Društvene mreže