Povežite se s nama

Mozaik

Obersnel o spotu: Namjerno je provokativan kako bi se o njemu pričalo

Objavljeno

na



Novi spot Turističke zajednice grada Rijeke, Hrvatske turističke zajednice i TD Rijeka 2020 d.o.o. na temu Europske prijestolnice kulture, poznatog hrvatskog redatelja Dalibora Matanića i produkcijske kuće Filmerija d.o.o. promoviran je ovog ponedjeljka u Art kinu.

TZ Rijeka ističe kako je spot snimljen na brojnim atraktivnim lokacijama u Rijeci i odražava simboliku Luke različitosti koju Rijeka predstavlja kao nositelj titule Europske prijestolnice kulture 2020. Redatelj Matanić poručuje kako je spot trebao poslati jednu poruku optimizma koji nas pokreće te se nada da su uspjeli u tome.

Zadovoljna je i direktorica TD Rijeka 2020 te je čestitala produkcijskom i kreativnom timu na izvrsnom filmu i poručuje da je “točno pogođeno što je Europska prijestolnica kulture i Luka različitosti.”

Upravo pitanje o tom spotu na ovotjednoj sjednici Gradskog vijeća Grada Rijeke postavila je i vijećnica Petra Karanikić iz SDP-a. “Objavljen je spot, pa bih zamolila gradonačelnika ako nam može reći malo više detalja o spotu, kako o njegovom nastajanju, tako i o daljnjim planovima.”

“Spot je nastao radi promocije Rijeke kao Europske prijestolnice kulture u Hrvatskoj i inozemstvu. Rekao bih da je rezultat našeg dogovora i potpore koju projekt ima od Vlade Republike Hrvatske s različitih aspekata, tako da je u tim nekim preliminarnim dogovorima bilo definirano da će dio novca ići direktno iz proračuna Vlade, odnosno različitih ministarstava, a dio iz proračuna iz različitih državnih institucija. Nositelj je bila Turistička zajednica Grada Rijeke, a kroz natječaj je odabran scenarij i redatelj Dalibor Matanić koji je dobio brojne nagrade za svoje filmove. Kao i svako drugo umjetničko djelo nekome se sviđa, nekome se ne sviđa. Meni je izuzetno drago da film nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Nekome se jako sviđa, a nekome jako ne sviđa, ali o filmu se govori i piše. Otkako je objavljen na YouTubeu u svega nekoliko imao je 70 tisuća pregleda, što je fantastičan rezultat. Ideja je bila da nekim segmentima i provokativnim scenama se postigne da se o filmu, govori, piše i priča, jer uvijek se to veže uz Rijeku i EPK. Gotovo da nema portala koji se nije na to osvrnuo ili otvorio nekakve anketne mogućnosti da čitatelji procijene sviđa li im se film. Time je film već u začetku ostvario ono što je bila namjera, a to je da se kroz priču o filmu, bez obzira kakva ona bila, spominje Rijeka”, poručio je Obersnel.

Marketing
Marketing
Marketing tower-centar
Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Fiuman Plus

Društvene mreže