Povežite se s nama

Vijesti

Riječani otkrili što misle o tržnici: Najviše ih muče previsoke cijene i zastarjeli izgled, a privlači svježina i kvaliteta proizvoda

Objavljeno

na



Rijeka plus d.o.o. nedavno je proveo online anketu o riječkim tržnicama, a tim povodom u svom priopćenju otkrili su i rezultate:

Riječke su tržnice više od mjesta kupovine – one su dio našeg identiteta, našeg ritma i svakodnevice. Zato nam je iznimno drago što ste se u tolikom broju odazvali anketi koju smo proveli online od 10. do 16.11.2025., i što ste s nama podijelili svoje mišljenje, iskustva i prijedloge. Vaših 539 glasova pokazuje koliko vam je stalo do toga da naše tržnice ostanu živo srce grada, ali i da dobiju novo ruho i novu energiju koju Rijeka zaslužuje.

Tko je sudjelovao u anketi?

Najveći broj ispitanika čine žene (65,7%), a najzastupljenije su dobne skupine od 50 do 59 godina, potom 40–49 godina. Većina Riječana tržnice posjećuje barem jednom tjedno, što pokazuje koliku važnost imaju u svakodnevnom životu našeg grada.

Što vas najviše smeta?

Rezultati su jasno pokazali nekoliko glavnih izazova:

Previsoke cijene proizvoda – istaknulo ih je čak 49% ispitanika
Teškoće s parkiranjem – navodi 13%
Nepovjerenje u kvalitetu proizvoda u odnosu na supermarkete – 32% građana
Zastarjeli i nedovoljno privlačan izgled tržnica – smatra 40,6% ispitanika
Vaši najčešći prijedlozi za poboljšanja

Građani Rijeke žele tržnice koje su:

pristupačnije cjenovno
bogatije ponudom domaćih OPG-ova i jasno označenog porijekla proizvoda
bolje regulirane – s jasnom razlikom između proizvođača i preprodavača
urednije i čišće
lakše dostupne, s više mogućnosti parkiranja
zaštićene od kiše i sunca – posebno u otvorenim dijelovima
obogaćene dodatnim sadržajima: malim gastro kutcima, street food ponudom i mjestima za druženje
sigurnije, uz suradnju s nadležnim službama

Što vas i dalje najviše privlači tržnicama?

Unatoč izazovima, tržnice ostaju važno mjesto za velik broj Riječanki i Riječana. Ispitanici su najviše istaknuli:

Svježinu i kvalitetu proizvoda – preko 50%
Atmosferu i autentičan doživljaj – 42,7%
Podršku lokalnim proizvođačima – više od 40%
Ocjena raznolikosti i kvalitete proizvoda je solidna – ocjena 3 od 5 po mišljenju 77% ispitanika

Hvala vam na iskrenim komentarima, prijedlozima i podršci! Vaš glas je ključan za planiranje budućih ulaganja i modernizaciju riječkih tržnica. Zajedno ih možemo pretvoriti u mjesta koja spajaju tradiciju, kvalitetu i suvremene potrebe našeg grada. Zajedno za bolje tržnice i bolji grad!” – poručili su iz Rijeka plusa.

Marketing
Marketing
Marketing tower-centar
Marketing tower-centar
Marketing
Marketing
Marketing

Fiuman Plus

Društvene mreže