Povežite se s nama

Vijesti

“Škola u Viškovu ima najviše učenika u županiji, a učenici moraju lutati centrom čekajući bus”

Objavljeno

na

Photo: Goran Kovacic/PIXSELL




U četvrtak se održala tiskovna konferencija općinske vijećnice Viškova Mirne Međimorec i gradskog vijećnika Mosta Josipa Kukuljana pod nazivom “AUTOTROLEJ – PROBLEMI RODITELJA I DJECE ZBOG VOZNOG REDA NA PRIGRADSKIM LINIJAMA”

Njihovo priopćenje prenosimo u cijelosti:

“Mirna Međimorec se osvrnula na problem s prigradskim autobusnim linijama: “Roditelji školske djece su zbunjeni i revoltirani zbog smanjenja broja polazaka javnog prigradskog prijevoza!”. Predložila je roditeljima školske djece okolnih gradova i općina da pošalju Zahtjev načelnicima općina i gradonačelnicima gradova u Riječkom prstenu da iznesu svoj problem s polascima napismeno. Na taj način bi se pokazala objektivnija slika na terenu.

“Kao jedan od primjera navesti ću da Viškovo ima školu sa najvećim brojem učenika u Županiji, ima dvostruko je više prvašića nego najbrojnija riječka osnovna škola Srdoči. Tužno je vidjeti učenike kako lutaju centrom Viškova trošeći vrijeme do polaska slijedećeg autobusa!” – rekla je.

Mirna Međimurec je nadodala da je općina Viškovo uspjela vratiti neke izgubljene polaske, ali ostao je problem na liniji 11 jer su ukinuli tri polaska kada učenici dolaze odnosno odlaze iz škole, konkretno u 10.50, 16.30 i u 18 sati. Povezanost i komunikacija trebali bi biti temelj za dobru kvalitetu života u zajednici, a to ne podrazumijeva samo kilometre asfaltiranih cesta.

Gradski vijećnik Mosta i voditelj građanske inicijative Protiv skupog Energa, Josip Kukuljan, je predloži0:

“Rješenje nije u smanjenju broja polazaka već u potpunom ukidanju komercijalnih vožnji Autotroleja. Radni sati vozača autobusa su nešto najvrednije na što treba paziti. Njihova pravilna raspodjela je ključna za cijeli sustav javnog prijevoza. Nažalost, ti sati se umjesto na javni gradski prijevoz i dalje troše na onaj komercijalni gdje se šoferi šalju u zemlje EU, susjedne Srbije, autobusi nam voze partijanere na Zrću, voze loše plaćene komercijalne vožnje za SDP.”

Međimorec i Kukuljan

Dodao je da se stalno zaboravlja da Autotrolej radi djelatnost koju plaćamo javnim novcem te da treba služiti isključivo stanovnicima ovoga kraja.

Josip Kukuljan se osvrnuo na servis Rijeka plusa:

“Zbog sigurnosti putnika i kvalitete servisa hitno treba ukinuti servis Rijeka plusa te vratiti Autotrolejov kako bi se rasteretila garaža od kamiona Čistoće koji zbog kvara često dođu puni smeća te zauzimaju vrijedan prostor. Odgovorni ne trebaju čekati da se problem riješi sam od sebe, oni su još jučer trebali hitno zatražiti pomoć od ministra Butkovića odnosno od vlade kako bi se snizila cijena goriva te kako bi se ostvarili dodatni bonusi za plaće zaposlenika.”

Podsjetio je da je zajedno s Petrom Mandić još u veljači prošle godine pozvao odgovorne na osnivanje kriznog stožera za Autotrolej, ali unatoč uzastopnim ukidanjima polazaka od osnivanja stožera nema ništa.

Josip Kukuljan je rekao da građanska inicijativa Protiv skupog Energa koja skuplja potpise za peticiju “Autotrolejom, a ne automobilom!“ nije dobila dozvolu za štand na Korzu za ovaj petak i subotu. Iz grada je stigla odbijenica, a kao razlog su naveli gužva zbog otvorenja EPK2020. Zato je pozvao građane da se aktivno uključe u skupljanje potpisa koje traje do 20.2.2020. Popunjenu ili djelomično popunjenu listu mogli poslati na adresu navedenu na listi. Obrazac potpisne liste možete isprintati sa ove web stranice: https://protivskupogenerga.files.wordpress.com/2020/01/autotrolejom-a-ne-automobilom-peticija-potpisna-lista.doc.pdf “

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

Klapa Intrade u Opatiji

Fiuman Plus

Facebook

Instagram