Udruženje studenata psihologije pri Filozofskom fakultetu u Rijeci, Psirius, i ove godine organizira regionalni susret studenata psihologije pod nazivom SPIRI 2015. Ovim događajem, koji je ujedno i kongres, želi se promovirati psihologiju kao znanost stavivši u prvi plan studente – buduće psihologe i akademske građane. SPIRI će tako okupiti kolege (buduće) psihologe koji će tijekom trodnevnog druženja imati priliku sudjelovati na radionicama, predavanjima i diskusijama, a program je raznovrstan i pokriva svakojake psihologijske teme, koje svojim radovima ne obrađuju isključivo studenti psihologije, već je susret otvoren i za interdisciplinarnu suradnju.
Među pozvanim predavanjima, u četvrtak 7. svibnja možete slušati predavanje pod nazivom „Psychology students and European policy: I want in!“ koje će održati profesor Kai Ruggeri sa Sveučilišta u Cambridgeu, na što se nastavlja predavanje Hrvoja Gligora, predsjednika Hrvatske psihološke komore „Granice u psihološkoj profesiji u zemljama članicama Europske unije“. Profesor Zoran Sušanj s Odsjeka za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci održati će predavanje o doživljaju nepravde na poslu i na studiju, dok će o društvenoj odgovornosti psihologije kao struke govoriti prof. Mikloš Biro sa Sveučilišta u Novom Sadu.
Osim spomenutih tema, tijekom SPIRI-ja bit će riječi i o feminizmu, mitu o genijalcu, storytellingu, odnosu socioseksualnosti i sklonosti ka konzumiranju psihoaktivnih tvari, psihološkom savjetovanju online, Facebooku, iracionalnosti straha o smrti, terapiji glazbom i međunarodnim iskustvima studenata psihologije. Znanstveni dio studenti će začiniti i druženjem uz Spiry party bez granica, a priliku za upoznavanje imati će i na nekoj od zanimljivih radionica. Zainteresirane za strukturu mozga posebno pozivamo na jednu neurobiološku edukativnu radionicu u petak, „Dora the brain explorer“. O detaljima poput mjesta i vremena održavanja ovih predavanja i radionica, kao i načinu prijave za sudjelovanje na SPIRI, pogledajte službenu web stranicu SPIRI-ja.
