Povežite se s nama



Čini se kako je, sudeći po prvoj godini održavanja, ljubav između Rijeke i Flow festivala ona na prvi pogled. Uz plakate koji se mogu vidjeti po gradu, Flow je neizostavna riječ na ustima mnogih Riječana i Riječanki koji se pitaju što se to događa u susjednoj nam slovenskoj prijestolnici. Podsjetimo, Flow festival Ljubljana franšiza je finskog festivala koji spaja glazbu (kakavu inače imate priliku čuti u Životu u Ružićevoj), umjetnost i gastronomiju. Industrijski prostor tvornice duhana Tobačno mesto jedan je od najvažnijih proizvodnih kompleksa u povijesti Ljubljane. Osmišljen kao mali grad unutar grada, to je prostor s ogromnim kreativnim potencijalom, a upravo će 26.-28. lipnja postati velikom svjetskom pozornicom koja će povezati glazbu, umjetnost i gastronomiju. Nakon najava nastupa svjetskih bendova i DJeva kao što su Pet Shop Boys, Róisín Murphy, Metronomy, Run the Jewels, Caribou, José González, Derrick May, Âme, Dixon, Bonobo i Koze, došao je red na predstavljanje regionalnih izvođaća, koji će se predstaviti međunarodnoj publici i pokazati zašto su bili izabrani.

Dosad su potvrđeni odlični lokalni te regionalni glazbeni umjetnici kao što su Edo Maajka, Bad Copy, Polona Kasal x KALU i Torul, a na popisu najboljih je i riječki bend Jonathan. Jedinstvena gastronomska ponuda posjetitelje će odvesti na zanimljivo putovanje svjetskim kuhinjama, pa će se tako za izvrsnu hranu, odabrana vina i craft pivo pobrinuti renomirani  slovenski restorani, vodeći vinari i specijalizirane pivovare. Organska hrana iz restorana Bazilika, indijski specijaliteti iz Maharaje, okusi dalekog istoka iz Libanonske meze, poznata tajlandska jela iz restorana On Thai, najpoznatiji ljubljanski burgeri po receptu kuhara iz Hood Burgera, samo su dio brojnih delicija u kojima će brojni posjetitelji moći uživati.

U Tobačnom mestu, koje se pozicioniralo kao ljubljansko žarište nove kulture, održat će se i FLOW talks, međuvladina konferencija o kreativnim industrijama. Njen osnovni cilj je potaknuti zemlje u prepoznavanju ekonomskog i društvenog potencijala mladih slovenskih umjetnika i poduzetnika koji su sve priznatiji na međunarodnoj sceni. Grafiti street artisti, videoinstalacije i 3D mapping samo su neki od dodatnih sadržaja koji će pobuditi i osjetilo vida. Tako će se na više festivalskih lokacija povezati vrhunska urbana glazba s video projekcijama odabranih umjetnika i atraktivnim 3D mappingom. Tobačno mesto će za vrijeme festivala postati platno za izradu grafita i ostalih umjetničkih radova za koje će se pobrinuti poznati grafiteri i street artisti.

Flow Festival predstavlja i ekstenziju Venecijanskog bijenala. Jedan od međunarodno priznatih suvremenih umjetnika, Jaša Mrevlje-Pollak, autor i voditelj slovenske prezentacije na 56. Venecijanskom bijenalu umjetnosti, za Flow će predstaviti projekt Nije vrijeme da se šuti (Utter / intervencija 1). Riječ je o nastavku na njegov venecijanski projekt UTTER / The violent necessity for the embodied presence of hope (Nasilnička potreba za utjelovljenu prisutnost nade). Flow se brine i o okolišu stoga će se hrana posluživati u tanjurima od škroba, a piće u čašama od biorazgradivog materijala. Posjetitelji se pozivaju da se prilikom dolaska i odlaska s festivala koriste javnim prijevozom, a slovenske željeznice pri kupnji festivalske ulaznice nude 50% popusta na vožnju vlakom za strance te 10 dana besplatnog prijevoza po cijeloj Sloveniji.

Svi koji požele malo sportske rekreacije i adrenalinskih doživljaja, Flow je pripremio stijenu za penjanje. S nje će posjetitelji moći doživjeti festival iz ptičje perspektive, naučiti osnovne tehnike penjanja uz profesionalne instruktore, ali i otići kući s maksimalno originalnim selfijem, pogledom na cijelo Tobačno mesto i jedinstvenom uspomenom na Flow Festival. Posjetitelji istančanog modnog ukusa imat će priliku posjetiti Pop Up Design Store koji će za vrijeme trajanja festivala prezentirati odabrane mlade slovenske dizajnere. Svi zainteresirani imat će tako priliku odabrati jedinstveni komad odjeće ili pronaći neki drugi zanimljiv i koristan proizvod.

Činjenica da su 2/4 autobusne linije Rijeka-Ljubljana dovoljno govori o riječkom prepoznavanju najave i kvalitete. Imate li i vi flow za Flow?