Povežite se s nama

Vijesti

Velika pobjeda Opatije: Autotrolej mora vratiti vozni red iz 2015. za linije 32, 34 i 37

Objavljeno

na



Grad Opatija proteklih nekoliko godina vodio je sudski spor protiv komunalnog društva Autotrolej nakon što su potonji jednostrano promijenili vozni red 2015. godine, a radilo se naravno o smanjenju broja vožnji.

Opatijski gradonačelnik Ivo Dujmić još je ranije objavio da je nepravomoćna presuda bila u korist Grada Opatije, no uslijedila je očekivana žalba Autotroleja.

Sad je stigla i konačna presuda koja donosi dobre vijesti za Opatiju i njezine stanovnike.

Visoki trgovački sud Republike Hrvatske donio je pravomoćnu presudu u sporu između tužitelja Grada Opatije i tuženika KD Autotrolej. Riječ je o drugostupanjskoj presudi kojom je odbijena žalba Autotroleja i potvrđena prvostupanjska presuda Trgovačkog suda u Rijeci u korist Grada Opatije od 11. prosinca 2017.

Presudom se Autotroleju nalaže da u roku od 8 dana uspostavi vozni red na liniji 32 ( Rijeka-Opatija-Lovran-Mošćenička Draga) važeći od 1. rujna 2014., na liniji 34 (Opatija-Volosko- Matulji-Rukavac-Veprinac-Učka) te na liniji 37 ( Opatija-Pobri-Matulji- Kastav) važeći od 1. prosinca 2014., odnosno onaj vozni red koji je važio od tih datuma do 12. svibnja 2015., sukladno Ugovoru o pružanju usluga prijevoza na županijskim linijama koje prometuju na području grada Opatije od 1. srpnja 2012.

KD Autotrolej je, podsjećamo, 13. svibnja 2015. promijenio vozni red, a da prije toga za to nije tražio suglasnost Grad Opatije, što je Ugovorom bilo propisano, već je o tome da će reducirati vozne redove Grad obavijestio dopisom.

“Isplatilo se! Imamo pravomoćnu presudu suda da Autotrolej u roku od 8 dana mora vratiti originalni vozni red na linijama 32, 34 i 37 koji je važio do 12.05.2015. Naime, tada su samovoljno reducirali vožnje i o tome nas pisano obavijestili. Nije bilo lako, doživljavao sam mnoge napade od svih strana. Kako možemo tužiti Autrotrolej?! Ali ne, nismo pognuli glavu nego smo se borili za naše pravo, pravo naših građana, roditelja, djece… I isplatilo se”, poručio je Dujmić.

Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

BSH Carnival party u Operi

Fiuman Plus

Facebook

Instagram