Povežite se s nama

Vijesti

Rijeka u listopadu ostvarila veliki rast turističkih dolazaka, najviše gostiju iz Njemačke, Austrije i Italije

Objavljeno

na



Rijeka je u listopadu ostvarila rast turističkih dolazaka od 13 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Prema podacima iz sustava eVisitor, u gradu je zabilježeno 15.975 dolazaka i 38.393 noćenja, a najveći udio posjetitelja čine gosti iz Njemačke, Austrije i Italije.

Prenosimo priopćenje Turističke zajednice grada Rijeke u cijelosti:

“Listopad 2025. u Rijeci ponovno je dokazao da turistička sezona u Rijeci više ne završava s posljednjim danima ljeta. Prema podacima iz sustava eVisitor, na području grada ostvareno je 15.975 turističkih dolazaka, što predstavlja rast od 13% u dolascima u odnosu na listopad prošle godine. Istovremeno je ostvaren turistički promet od 38.393 noćenja.

Takav rezultat još je jedna potvrda da Rijeka sve više postaje prepoznatljiva city break destinacija, privlačna gostima tijekom cijele godine.
Dok se nekad turistički ritam Rijeke smirivao već krajem kolovoza, danas i posezona donosi ohrabrujuće turističke brojke. Brojne manifestacije, kulturna događanja i gastronomija daju poseban značaj razvoju turizma, a grad je i u listopadu zbog kvalitetne ponude disao punim plućima.
Rezultati to jasno pokazuju: strani turisti ostvarili su 12.196 dolazaka (više za 12% u odnosu na broj stranih dolazaka u listopadu prošle godine), dok su dolasci domaćih gostiju također rasli i to za 13% u odnosu na isti period od lani.
Valja istaknuti da su čak 76% svih dolazaka ostvarili gosti iz inozemstva, a među njima prednjače gosti iz Njemačke, Austrije i Italije.
Najviše noćenja ostvarili su turisti iz dobne skupine od 19 do 30 godina (21,70% svih noćenja), što svjedoči da imidž grada privlači mlađu populaciju. No, značajan udio čine i gosti između 41 i 60 godina, koji prepoznaju Rijeku kao destinaciju koja nudi nešto mirniji tempo i odsustvo gužvi velikih turističkih središta.
U listopadu je najveći broj noćenja ostvaren u privatnom smještaju (45,4%), a gotovo jednako uspješno poslovali su i hoteli (42,6%), što pokazuje stabilnost i ravnomjernu raspodjelu turističkog prometa. Osim toga, podatak da je udio hotelskih noćenja u usporedbi s listopadom prošle godine porastao za gotovo 8%, ukazuje na to da turisti sve više biraju kvalitetan smještaj te da će potražnja za hotelskim smještajem više kategorije nastaviti rasti.
Prosječan boravak stranih gostiju u listopadu iznosio je 2,55 dana, a domaćih 1,93 dana: gosti u Rijeci produžuju boravak, a sve to ukazuje na trend da je ovaj grad više od luke i industrijskog središta te da postaje destinacija gdje turizam nije sezonski posao, već cjelogodišnja djelatnost”, stoji u priopćenju TZ Rijeka.
Marketing
Marketing
Marketing tower-centar
Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Fiuman Plus

Društvene mreže