Povežite se s nama

Vijesti

Ogroman porast broja turista u predsezoni na Kvarneru

Objavljeno

na

Foto: Smiljan Prpić




Na području Kvarnera u ožujku je ostvareno više od 265 tisuća noćenja i 90 tisuća dolazaka, što znači da je u odnosu na prošlu godinu ostvareno čak 40% više noćenja i 42% više dolazaka. U usporedbi s ožujkom 2019. godine, porasti u broju noćenja i dolazaka su još i veći: 71% više noćenja te 65% više dolazaka.

Domaći gosti su i dalje najbrojni kvarnerski gosti te su u ožujku ostvarili najveći broj noćenja odnosno 30% više u odnosu na prošlogodišnji ožujak. Slijede ih gosti iz Austrije, Njemačke, Slovenije, Italije i Mađarske. U odnosu na ožujak prošle godine sva navedena tržišta ostvarila su odlične rezultate, i to: gosti iz Mađarske bilježe porast od 110% u broju noćenja, slijede ih gosti iz Njemačke sa 100% više noćenja, zatim gosti iz Austrije s 55% više noćenja, gosti iz Slovenije s 36% više noćenja te gosti iz Italije s 32% više noćenja.

U ožujku u hotelima je ostvareno više od polovice noćenja tj. njih 54%, a slijede obiteljski smještaj i kampovi. Najtraženiji i dalje ostaju objekti s 5 zvjezdica. Od subregija, najveći broj noćenja ostvaren je na Opatijskog rivijeri, slijedi otok Krk, Riječki prsten, Cresko-lošinjski otoci, Crikveničko-vinodolska rivijera, otok Rab i Gorski kotar. Sve kvarnerske subregije bilježe dobre rezultate i poraste u broju noćenja, a među destinacijama se svakako ističu Mošćenička Draga i Rab koji su u ožujku zabilježili i do 10 puta veći broj gostiju!

U prva tri mjeseca na području Primorsko-goranske županije ostvareno je 530 tisuća noćenja i 170 tisuća dolazaka, što je za 19% više noćenja i 22% više dolazaka u odnosu na 2023. godinu. U hotelima je tradicionalno ostvareno više od polovice noćenja, a u odnosu na isto razdoblje 2023. godine sve vrste smještaja bilježe poraste u noćenjima, i to: hoteli 36% više, obiteljski smještaj 4% više te kampovi 25% više.

Turistički promet tijekom Uskrsa 

Tijekom produženog vikenda Uskrsa je na području Primorsko-goranske županije ostvareno 80 tisuća noćenja, kako je bilo i najavljivano. Polovica turističkog prometa ostvarena je u hotelima, a najtraženiji su bili oni visoke kategorije. U usporedbi s prošlogodišnjim Uskrsom koji je kalendarski padao 10-ak dana kasnije, hoteli s 4 zvjezdice ostvarili su 8% više, a oni s 5 zvjezdica 10% više noćenja. Domaći gosti su bili najbrojniji kvarnerski gosti za Uskrs, dok su među inozemnim gostima najbrojniji bili oni iz nama najbližih zemalja odnosno iz Njemačke, Austrije, Slovenije, Slovačke, Mađarske i Italije.

Marketing
Marketing
Marketing tower-centar
Marketing
Marketing

Rijeka Plus obavijesti

07.02.2025.

Rijeka plus d.o.o. objavljuje natječaj za davanje u zakup poslovnih prostora u Rijeci, na adresi Miroslava Krleže 4, Srdoči bb i zemljišta na Srdočima te poslovnog prostora u javnoj garaži Kantrida, na adresi Istarska 33.

Natječaj će se provesti provođenjem usmenog nadmetanja (licitacije) dana 21.02.2025. godine (petak) na adresi Rijeka, Titov trg 3, prizemlje desno (sala za licitacije), prema rasporedu iz natječaja.

Prijave moraju biti primljene zaključno s 17.02.2025. godine do 15:00 sati u sjedištu Rijeka plus d.o.o. Blaža Polića 2.

Fiuman Plus

Društvene mreže