Povežite se s nama

Izbori

Ostrogović: Nova ACI marina će transformirati Rijeku, a vjerujem da će HDZ ponovno sastavljati Vladu

Objavljeno

na





Josip Ostrogović najviše je plasirani Riječanin na listi HDZ-a na ovotjednim parlamentarnim izborima, ali mnogi ga prepoznaju i kao bitnog člana uprave tvrtke ACI d.d. U razgovoru za Fiuman otkrio je više o dosadašnjim postignutim rezultatima u ACI-ju, kakvi su planovi razvoja s posebnim osvrtom na novu marinu u Rijeci, ali i kakav rezultat očekuje na izborima.

Dvije ste godine u Upravi najvećeg lanca marina na Mediteranu. Kad podvučete crtu, što je za Vas najvažnije ostvarenje u tom proteklom periodu, a što je idući cilj u budućnosti?

“Tako je, dvije godine djelujem kao član Uprave za investicije, marketing i maloprodaju ACI d.d. ACI je najveći lanac marina na Mediteranu i tvrtka od strateške važnosti za Republiku Hrvatsku. Dakle, rukovoditi takvom tvrtkom izrazito je odgovorna zadaća i dužnost. No, smatram da smo to vrlo uspješno činili, i to ne samo mi kao Uprava, već ponajprije kolege u marinama koji su tu dali svoj veliki, zapravo najveći, doprinos. Prošle godine ostvarili smo najveće prihode ikad u povijesti ACI-ja. Dokaz je to da smo ponudili odgovarajuću razinu usluge u marinama, savjesno obavljali svoj posao, donosili dobre poslovne odluke te dobro procijenili odnos kvalitete i ponude odnosno value for money – vrijednost za novac. 

Kad gledam unatrag, osim dobrih poslovnih rezultata, ono na što sam možda najponosniji u protekle dvije godine je aneks Kolektivnog ugovora kojim su radnicima povećana materijalna prava tj. plaće. Upravo ljudski resursi naša su najveća snaga i ACI ne bi bio ovdje gdje jest bez naših kolegica i kolega. Oni su temelj svega.

Kad govorimo o budućnosti, ono na što smo svakako fokusirani u nadolazećem periodu je izgradnja buduće ACI marine Rijeka.” 

Render buduće ACI marine Rijeka na prostoru Porto Baroša, autor ZONA STO d.o.o.

Je li se posljednjih godina ulagalo u ACI marine? Ako jest, koliko i na koji način?

“Posljednjih nekoliko godina označile su brojne strateške investicije u izvrsnost infrastrukture i usluge, kao i u širenje poslovnog portfelja kompanije. Na našem je području svakako za istaknuti potpuna rekonstrukcija ACI marine Rovinj 2019. godine. 20 milijuna eura vrijedna rekonstrukcija marine, Rovinju je donijela ekskluzivnu i tehnološki naprednu marinu te nositeljicu prestižnih 5 sidara. Ta je investicija u izvrsnost nautičkog turizma dosad naše najveće ulaganje. Naravno, uz navedeno, kontinuirano izvršavamo ulaganja u sve marine našega sustava, točnije u njihovu obnovu, odnosno daljnji razvoj infrastrukture i ponude usluga u svim jedinicama. Moram istaknuti kako se u hrvatsku lučku infrastrukturu nikada u povijesti nije toliko ulagalo. Vjerujemo kako će se pozitivan trend nastaviti i u narednom razdoblju. Naime, pred nama je najveća investicija u povijesti hrvatskog nautičkog turizma, izgradnja ACI marine Rijeka u Porto Barošu. Riječ je o marini koja će u potpunosti transformirati grad Rijeku iz tranzitne luke u mondeno turističko središte te gradu koji teče dati potpuno novu vizuru, prepoznatljivu s mora, ali i s kopna.”

Možete li nam reći nešto više o budućoj ACI marini Rijeka?

“Naša Rijeka oduvijek je bila važan pomorski grad s bogatom poviješću i kulturom. Nažalost, posljednjih se godina pretvorila u postindustrijski grad bez velike perspektive, grad koji se nije definirao u kojem se smjeru želi dalje razvijati, bez mogućnosti za mlade. Geostrateški položaj Rijeke je izvrstan, na samo nekoliko sati vožnje automobilom naša su emitivna tržišta, govorimo o području od barem 50 milijuna ljudi. Upravo zbog tog našeg položaja posljednjih smo nekoliko godina postali usputna turistička stanica, ali turisti se nisu zadržavali jer nažalost nema puno sadržaja koji ih mogu privući.

S ulaganjima koja se u novije vrijeme događaju, zahvaljujući našem resornom Ministarstvu mora, pomorstva i infrastrukture, ali i Vladi RH, dolazi do promjena. Za naš je grad ključna promjena upravo izgradnja buduće ACI marine Rijeka. U riječkoj marini po izgradnji je previđeno oko 230 vezova za plovila prosječne duljine oko 16 metara te mnoštvo sadržaja. Istaknuo bih prekrasnu šetnicu na samom moru, restorane i ugostiteljske objekte, kao i sportske sadržaje.”

  • – Prostor Porto Baroša za koji većina Riječana nije ni znala da postoji, koji je dosad bio zapušten i neiskoristiv, postat će novi centar grada na samom moru. Osim za nautičare, marina će donijeti i mnoštvo dobrobiti za naše Riječane. Kao rođenog Riječanina to me posebno veseli.

Kako predviđate ishode parlamentarnih izbora, s obzirom da ste jedan od kandidata HDZ-a u 8. izbornoj jedinici?

“S obzirom na rezultate koje ima iza sebe uvjeren sam da će HDZ s partnerima ponovno sastavljati Vladu. Vjerujem da će nastaviti voditi Hrvatsku u pravom smjeru sigurno i uspješno, kao i dosad. Također, nadam se da će birači prepoznati moj rad i trud te mi dati priliku da ih predstavljam u Hrvatskom saboru. Moj rad fokusiran je na naš kraj: Istru i Primorje te na probleme s kojima se građani našega kraja susreću, na izgradnju novih dječjih vrtića, razvoj sportske infrastrukture te razvoj turističke ponude u našem gradu. Bude li mi ukazano povjerenje, Riječani će imati zastupnika čiji će se glas svakako čuti”, poručio je Ostrogović.

Članovi Uprave ACI d.d. s predstavnicima sindikata prilikom potpisivanja aneksa Kolektivnog ugovora

Marketing
Marketing
Marketing tower-centar
Marketing
Marketing

Rijeka Plus obavijesti

07.02.2025.

Rijeka plus d.o.o. objavljuje natječaj za davanje u zakup poslovnih prostora u Rijeci, na adresi Miroslava Krleže 4, Srdoči bb i zemljišta na Srdočima te poslovnog prostora u javnoj garaži Kantrida, na adresi Istarska 33.

Natječaj će se provesti provođenjem usmenog nadmetanja (licitacije) dana 21.02.2025. godine (petak) na adresi Rijeka, Titov trg 3, prizemlje desno (sala za licitacije), prema rasporedu iz natječaja.

Prijave moraju biti primljene zaključno s 17.02.2025. godine do 15:00 sati u sjedištu Rijeka plus d.o.o. Blaža Polića 2.

Fiuman Plus

Društvene mreže