Povežite se s nama

Vijesti

Predstavljena nova kampanja Riječkog prstena i premijerno prikazan nagrađivani promotivni film „Remember me“

Objavljeno

na








U Exportdrvu premijerno je prikazan promotivni film Rijeke i Riječkog prstena „Remember Me“ te predstavljen novi kreativni i vizualni koncept komunikacije destinacije Riječki prsten.

Promotivni film Rijeke i Riječkog prstena „Remember me“ snimljen je u produkciji Balduči filma iz Zagreba, Turističke zajednice grada Rijeke i Turističkih zajednica Riječkog prstena (Bakar, Čavle, Jelenje, Kastav, Kostrena, Viškovo, Kraljevica i Općina Klana) uz producenticu i scenaristicu Spomenku Saraga te redatelja Hervea Tirmarchea. Produkcijska kuća Balduči film specijalizirana je za snimanje turističkih filmova te su do sada brojni filmovi iz njihove produkcije osvojili prestižne nagrade diljem svijeta, a jedan od njih je i promotivni film Rijeke „I miss you“, koji se može pohvaliti nizom nagrada i priznanja s brojnih svjetskih filmskih festivala od kojih se svakako najviše ističe ona na poznatom filmskom natjecanju IFA Istanbul Film Awards i to u kategoriji Najbolji kratki film u kategoriji putovanja.

Promotivnim filmom „Remember Me“ prikazuju se ljepote i turistička ponuda Rijeke i Riječkog prstena, specifičnosti koje svaka od lokacija nudi budućim posjetiteljima te se nizom atraktivnih kadrova posjetitelja provodi kroz destinaciju i njezine posebnosti. Promotivni film budi sjećanja na najljepše trenutke svih onih koji su već posjetili destinaciju, ali poziva i sve one koji još nisu imali priliku posjetiti Rijeku i Riječki prsten da dođu, kreiraju nove uspomene i stvore mozaik doživljaja

Promotivni film „Remember me“ osvojio je nagradu na filmskom festivalu “The Golden City Gate” u Berlinu u velikoj konkurenciji kandidiranih i to u kategoriji Region International. Dodjela nagrada održana je na najvećem svjetskom turističkom sajmu ITB u Berlinu koji se održao od 7. do 9. ožujka. Do sada je osvojio i druge važne nagrade na slijedećim festivalima: Druk Int FF – India, World Carnival Singapore, Golden Fern, Knight of the Reel – India i Japan World’s FF.

„Turističke zajednice Riječkog prstena i Općina Klana udružene su s ciljem zajedničkog provođenja marketinških aktivnosti i promocije destinacije Riječki prsten, a slogan „mozaik doživljaja“ najbolje opisuje jedinstveni spoj aktivnosti, atrakcija i događanja koji istovremeno privlači turiste najrazličitijih afiniteta i ispunjava njihov boravak bogatstvom kulturnih, sportskih i zabavnih sadržaja kroz cijelu godinu. Upravo je taj spoj ono je što Riječki prsten izdvaja na turističkoj karti te čini njegovu najvažniju komparativnu prednost i potencijal za budući turistički rast, a zajedničkim aktivnostima želimo ga predstaviti potencijalnim gostima i naše turističke resurse prikazati na osmišljen i atraktivan način budeći najljepše emocije kod publike kojoj se obraćamo“ -izjavio je direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa.

Također je istaknuo da su do sada provedeni mnogobrojni uspješni projekti kojim se gostima približila posebnost naše destinacije te stvorili dodatni motivi dolaska te se ojačala pozicija na turističkim tržištima. Izdvojio je projekt namijenjen promociji aktivnog odmora u Riječkom prstenu Rijeka Outdoor koji se konstantno razvija, a u sklopu kojeg će se i ove godine organizirati na desetke atraktivnih sportskih i rekreativnih događanja na području svih uključenih općina i gradova. Petar Škarpa zahvalio se Hrvatskoj turističkoj zajednici koja značajno pomaže u realizaciji zajedničkih projekata i prepoznaje njihovu vrijednost i važnost za razvoj turizma destinacije te njihov doprinos promociji hrvatskog turizma. Tako je i vrijednost projekta destinacijskog promotivnog filma turističkih zajednica Riječkog prstena prošle godine prepoznata na Javnom natječaju za projekte udruženih turističkih zajednica te je uspješno realiziran uz pomoć sredstava iz Fonda za udružene turističke zajednice, a koji je obuhvatio najvažnije i najatraktivnije motive svih turističkih zajednica potpisnica Sporazuma.

Napomenuo je kako će promotivni film „Remember Me“ znatno doprinijeti kvaliteti prezentacije destinacije i već sada izaziva veliki interes, pa će stoga odigrati značajnu ulogu i u novom komunikacijskom okviru destinacije, a u sklopu kojeg je osmišljen novi kreativni i vizualni koncept komunikacije. Realizacijom ovog projekta planira se dodatno osnažiti brand destinacije Riječki prsten i povećati turistički promet kroz razvoj i promociju cjelogodišnje turističke ponude. Prva digitalna kampanja temeljena na novom konceptu komunikacije uskoro će biti pokrenuta na području Hrvatske, Slovenije, Njemačke, Austrije i Sjeverne Italije. Također zahvalio se i Primorsko-goranskoj županiji te svim gradonačelnicima i načelnicima Riječkog prstena na konstantnoj podršci koju pružaju, kao i gospođi Spomenki Saragi koja je još jednim sjajnim uratkom približila svijetu ljepote Riječkog prstena.

Projekt standardizacije i unapređenja kvalitete komunikacije destinacije Riječki prsten će kroz konceptualna i vizualna rješenja i njihovu konkretnu primjenu postaviti jasne standarde i temelj za buduće marketinške projekte, implementaciju brenda Riječkog prstena te sveobuhvatnu prezentaciju destinacije Riječki prsten na domaćim i stranim turističkim tržištima.

Jedan od komunikacijskih aduta turističkog proizvoda Riječkog prstena je upravo promotivni film „Remember me“ koji je financiran sredstvima Hrvatske turističke zajednice i Turističke zajednice grada Rijeke.

Direktorica Sektora za promociju i oglašavanje Hrvatske turističke zajednice Martina Srnec sve okupljene pozdravila je u ime Hrvatske turističke zajednice i direktora Kristjana Staničića te čestitala cijelom produkcijskom i kreativnom timu koji je radio na ovom projektu, koji je po njezinom mišljenju izuzetno kvalitetan video, a predstavlja ponudu Riječkog prstena. Istaknula je koliko je vremena, truda i strateškog razmišljanja trebalo uložiti da bi jedan ovakav projekt ugledao svijetlo dana te da Rijeka i Riječki prsten nisu više samo tranzitna destinacija, nego su destinacija s kvalitetnom turističkom ponudom čija je ponuda upravo glavni razlog dolaska gostiju. Naglasila je da su Rijeka i Riječki prsten korak ispred nastojanja cijelog turističkog sektora da Hrvatska postane cjelogodišnja turistička destinacija. Hrvatska turistička zajednica zaista je ponosna šta je mogla podržati ovaj projekt te im je cilj i dalje podržavati udruživanje i destinacija i turističkih zajednica na ovako velikim projektima, odnosno na svim projektima čiji je cilj što kvalitetnija turistička ponuda, jači i bolji turistički rezultat i sinergija promotivnog efekta cijelog projekta.

Grad Rijeka i osam turističkih mjesta koja čine Riječki prsten imaju sve. Ovdje gosti mogu birati između tradicijskih i avangardnih kulturnih manifestacija koje uključuju kazališta, izložbe, koncerte i priredbe na jedinstvenim povijesnim lokacijama, a mogu i šetati, planinariti, skijati, jahati, plivati, ploviti, roniti i uživati u ljepoti netaknute prirode.

Direktorica Turističke zajednice Kvarnera Irena Peršić Živadinov čestitala je svima uključenima u izradu promotivnog filma i komunikacijskog koncepta destinacije te naglasila da to nije nešto što je došlo preko noći, nije nešto što nastaje samo od sebe, nego je rezultat dugogodišnjeg rada i promišljanja o razvoju turizma, razvoju svih prekrasnih stvari koje imamo na Kvarneru zbog kojih i gosti dolaze u sve većem broju na Kvarner. Naglasila je kako ju izuzetno veseli da imamo sve više gostiju visoke platežne moći koji traže doživljaj, nešto autohtono što ne mogu doživjeti na drugim destinacijama te su spremni to i platiti. Iskazala je zadovoljstvo takvim suradnicima s kojima se može razvijati destinacija i da je to zasigurno put prema naprijed.

„Grad Rijeka je posebnu energiju uložio u infrastrukturne projekte koji su zaista promijenili vizuru grada što je, zajedno s kulturnim i umjetničkim programima, doprinijelo atraktivnosti i prepoznatljivosti Rijeke i u turističkom smislu. Rijeka iz godine u godinu bilježi sve veći turistički rast, a gostima nudi kvalitetne sadržaje, od prepoznatljivih manifestacija i bogatog povijesnog naslijeđa do gastronomije i zanimljivih kulturnih događanja. Siguran sam da će ovaj film biti dodatni poticaj gostima da dođu, istraže naš kraj i uživaju u Rijeci i Riječkom prstenu“ – rekao je gradonačelnik Grada Rijeke Marko Filipović.

Ključna poruke komunikacijskog koncepta je REMEMBER – REVISIT – RELIVE – mosaic of memories, a oslanja se na oživljavanje sjećanja, kao i susret s nostalgijom koja vraća u fokus sve one tople trenutke koje smo proživjeli, urezali u pamćenje, bez obzira koliko “veliki” oni bili.

Kreirani su lokacijski hashtagovi (#visitrijeka #visitgrobnik #visitjelenje #visitkastav #visitklana #visitkostrena #visitkraljevica #visitviškovo #visitbakar), koji stvaraju specifični mozaik uspomena područja Riječkog prstena.

Na ovaj način, korisnicima koji istražuju područje Riječkog prstena bit će omogućena interakcija u sam sadržaj kampanje te su pozvani označiti fotografije s putovanja specifičnim hashtagom područja Riječkog prstena kojeg su posjetili, kako bi upravo ta fotografija bila prikazana unutar mozaika uspomena.

Župan Zlatko Komadina čestitao je svima uključenima u realizaciju novog komunikacijskog koncepta Riječkog prstena i promotivnog filma „Remember Me“ te je tom prigodom naveo kako se on uklapa u postojeći turistički koncept Primorsko-goranske županije – Raznolikost je lijepa.

Svaki dio naše županije ima svoje posebnosti, a ako itko ima iznimnu kulturno-povijesnu i prirodnu baštinu te pejsažne raznolikosti, to je naša regija, izjavio je Komadina. Napredujemo u svim segmentima turističke ponude, zaključio je župan Komadina zaželjevši uspjeh u budućem radu i zajedničkoj promociji hrvatskog turizma i Primorsko-goranske županije.

Promotivni film „Remember me“, kao višestruko nagrađivani film centar je novog komunikacijskog okvira.

Producentica i scenaristica promotivnog filma „Remember Me“ Spomenka Saraga zahvalila se svim turističkim zajednicama i direktorima koji su pomogli realizirati promotivni film i svim divnim ljudima koji su sudjelovali u njegov realizaciji. Svi oni koji su sudjelovali u realizaciji filma znaju koliko su teški bili vremenski uvjeti za vrijeme snimanja te zapravo u koliko malo sati je snimljen cijeli sadržaj. Istaknula je kako je redatelj Herve Tirmarche Francuz, a snimatelj i montažer Jalil Armijo Meksikanac te da je film upravo gledam kroz oči turista, kako nas oni vide.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Rijeka Plus obavijesti

09.01.2024.
Obavještavamo javnost o radovima na sanacija nogostupa, rubnjaka i parkirališta u Ulici Miroslava Krleže (od kućnog broja 16 do kućnog broja 20). Početak radova je dana 10. siječnja 2024. g., a planirano trajanje radova je do dana 19. siječnja 2024. g. Ovim putem molimo stanare da vozila ne parkiraju na navedenom dijelu lokacije, a ostale sudionike u prometu na povećan oprez.

Fiuman Plus

Društvene mreže