Povežite se s nama

Vijesti

Vozači Autotroleja svako malo “zapnu” u Opatiji, često mora intervenirati i policija

Objavljeno

na






Autobusna linija 32 zasigurno spada među zahtjevnije rute Autotroleja s obzirom na to da povezuje Rijeku i Lovran, a njihovi se vozači s najvećim izazovom susreću u Opatiji u jednosmjernoj prometnici od Slatine do Punta Kolove.

Portalu Fiuman.hr obratili su se vozači upravo s te linije koji učestalo imaju problema s prolaskom autobusom zbog preuske prometnice, odnosno parkirana vozila često im onemogućuju prolazak. Pojedina parkirna mjesta premala su za kombi vozila, pa čak i za veće automobile. To ne rezultira samo većim kašnjenjem autobusa, nego i potpunim zastojem kompletnog prometa.

“Kao što vjerojatno svi znaju linija 32 Rijeka-Opatija-Lovran je prilično duga i zahtjevna linija na kojoj su uslijed većeg broja putnika, posebice turista, raznih radova na cestama te općenito zastoja u prometu, kašnjenja svakodnevna stvar i putnici su se na to već i navikli. Na neke od faktora koji uzrokuju kašnjenje je teško utjecati, međutim na jedan se itekako može. Evo o čemu je riječ.

Svake turističke sezone, a ova koroni unatoč nije iznimka, u Opatiji, u ulici Maršala Tita, na potezu od Slatine do Punta Kolove (dakle do križanja s Novom cestom) pojavljuje se isti problem koji znatno otežava, a ponekad i onemogućava prolazak kako zglobnih tako i solo autobusa. Radi se o parkirnim mjestima u nekoliko desnih zavoja koja u slučaju da se na njih parkira veće vozilo poput kombija koji ne stanu u cijelosti unutar ocrtanog parkirnog mjesta, u potpunosti zablokiraju prolazak što dovodi do dugotrajnog zastoja u odvijanju prometu na toj dionici te velikih kašnjenja linije 32. Pod velikim kašnjenjima ne mislim na 10-15 minuta nego i po sat vremena dok se situacija ne raščisti i omogući prolazak autobusa.

U privitku se nalazi nekoliko fotografija nastalih u protekla 2 tjedna koje prikazuju kako to izgleda kod Hotela Savoy i Ville Madona.

Kolege koji voze tu liniju kažu da se svakodnevno provlače “kroz ušicu igle” na taj dionici, a nerijetko se dogode i takve situacije da jednostavno ne mogu proći dok ne dođe vlasnik i pomakne svoje vozilo, za što je u pravilu potrebna intervencija policije. Rješenje problema je da se nekoliko spornih parkirnih mjesta u zavoju ocrtaju pod drugačijim, manje okomitim kutem u odnosu na prometnu traku. Prema informacijama kojima raspolažem, u Gradu Opatiji su upoznati s tim problemom budući da se ponavlja iz godine u godinu, međutim čini mi se da nema volje da se to napokon riješi. Pretpostavljam da je u pitanju činjenica da bi drugačijim označavanjem parkirnih mjesta nekolicinu njih izgubili, što dovodi do manjih prihoda od naplate, međutim smatram kako bi normalno odvijanje javnog gradskog prijevoza svakako moralo imati prioritet u odnosu na prihode od naplate parkinga. Uostalom tom ulicom prolaze i brojna dostavna vozila, hladnjače kojima se isto nije jednostavno provlačiti pokraj tako parkiranih vozila tako da bi se i njima olakšao posao, a posljedično i povećala protočnost prometa na toj dionici, posebice za vrijeme turističke sezone.

Korisnici naše usluge trebali bi znali s kakvim problemima se vozači linije 32 svakodnevno susreću te što između ostalog uzrokuje njihova dodatna kašnjenja”, poručuju pojedini vozači na liniji 32.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

Klapa Intrade u Opatiji

Fiuman Plus

Facebook

Instagram